Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022Stron: 340Dział: ekonomiaISBN: 9788322795989 Udostępnij Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022 Dział: ekonomia Stron: 340 ISBN: 9788322795989 Książki wydane w ramach działu Manifest kapitalistycznyJak wolny rynek uratuje świat 52,20 zł Do koszyka Postwzrost. Życie po kapitalizmie 41,40 zł Do koszyka Finanse publiczne w sytuacjach kryzysowychZagadnienia prawno-finansowe 34,20 zł Do koszyka Homo oeconomicusPojęcie, model, zastosowania 36,01 zł Do koszyka Polityka oraz sektor energetyczny w wybranych państwach Europy Południowo-Wschodniej(Serbia, Chorwacja, Bułgaria, Grecja, Rumunia) 27,00 zł Do koszyka W kręgu zarządzania 27,00 zł Do koszyka
Ilona Bondos
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022
Dział: ekonomia
Stron: 340
ISBN: 9788322795989